terça-feira, 19 de fevereiro de 2013

GALICIA | 18.02.2013 | 15:21 GAL-SAÚDE TRANSPLANTES Número de transplantes pulmonares estabilizouse nos últimos tres anos

Barcelona, 18 feb. (EFE).- O número de transplantes pulmonares estabilizouse durante os últimos tres anos e en 2012 foron realizados en España 238, sete deles a nenos, segundo cifras presentadas hoxe pola Sociedade Española de Pneumoloxía e Cirurxía Torácica (SAPER).
Estas cifras mostran que os transplantes pulmonares, que se realizan a pacientes con doenzas respiratorias avanzadas e sen posibilidade de tratamento, aproxímanse ao número de transplantes cardíacos (247 casos), aínda que continúan lonxe do renal ou o hepático.
"Non se atinxiu un teito de transplantes pulmonares", asegurou a presidenta desta sociedade científica, Pilar de Lucas, quen destacou que os avances médicos permiten que poidan ser aproveitados órganos que antes eran considerados inaceptábeis.
O hospital da Vall d'Hebron (Barcelona) lidera o número de transplantes cardíacos, con 66 casos no ano 2012, seguido polo complexo hospitalario da Coruña, con 25, e o hospital Marqués de Valdecilla (Santander) con 34.
O hospital Puerta de Hierro (Madrid) e o hospital universitario La Fe (Valencia) realizaron 30 transplantes cada un, o hospital Reina Sofía (Córdoba), 24, o hospital 12 de Octubre (Madrid), 18, e o hospital de La Paz (Madrid), 1.
"Estas cifras dependen moito da área xeográfica que abarca cada un destes centros", subliñou a presidenta da sociedade científica, Pilar Jurado.
A lista de espera media é de cerca dos seis meses, aínda que depende da urxencia de cada caso e da compatibilidade co grupo sanguíneo e o tamaño dos órganos que poden ser transplantados.
Actualmente, hai en España 499 persoas inscritas na lista de espera xeral e 17 na infantil -dedicada aos menores de 16 anos-.
A pneumóloga do hospital La Fe (Valencia), Pilar Morales, destacou a mudanza do perfil do doador, que cada vez é de máis idade -en 1992 a media de idade era de 38 anos e en 2012 de 50-.
Esta variación é debida a que antes os accidentes de tránsito eran a causa de falecemento de máis da metade dos doadores, mentres que agora só representan 6% dos casos e a maioría de doazóns debese a accidentes cerebrovasculares (62% dos casos).
Do mesmo modo, as melloras tecnolóxicas permitiron realizar desde 2002 transplantes de pulmóns procedentes de doadores que faleceron por unha parada cardíaco, que até ese momento eran rexeitados.
Dependendo da doenza, realízanse transplantes dun pulmón, dous ou, por veces, de corazón e pulmóns a un tempo, e a supervivencia ao transplante é de 78% ao primeiro ano, 50% aos cinco anos e de 26% aos dez anos da intervención.
A SAPER fixo hoxe balance dos transplantes pulmonares xa que dedicará o ano 2013 a este tratamento, a través da organización de materiais e xornadas formativas para os médicos e pacientes. EFE

Sem comentários:

Enviar um comentário

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

SIC - DIA MUNDIAL DO NÃO FUMADOR - Testemunho Sandra Campos (Transplantada Pulmonar por FQ)

TV GALIZIA - Testemunho de Sandra Campos

agalega.info - Videos das noticias dos informativos da TVG

SIC - "Programa Companhia das Manhãs" - 14.10.2009

SIC - Fátima Lopes - Entrevista com Sandra Campos e Célia - Junho 2009 (2/2)

SIC - Fatima Lopes - Entrevista com Sandra Camps e Célia - Junho 2009 (1/2)

TVI- Jornal Nacional - Caso chocante de Açoriano que espera Transplante Pulmonar - 2008

SIC - Fátima Lopes Ago.2008 (2/2)

SIC - Fátima Lopes Ago.2008 (1/2)

TV Ciência - Testemunho de Vida - A F.Q e o Transplante Pulmonar



Obrigada a toda a equipa da TV Ciência pela oportunidade de divulgar esta doença rara chamada Fibrose Quistica. Não se falou nos Transplantes Pulmonares mas gostaria de deixar aqui a esperança para todos os que sofrem desta doença que o Transplante Pulmonar pode ser a única salvação numa fase muito avançada e terminal da F.Q.

SIC - Grande Reportagem Fev. 2007 (6/6)

SIC - Grande Reportagem - Fev. 2007 (5/6)

SIC - Grande Reportagem Fev.2007 (4/6)

SIC - Grande Reportagem - Fev.2007 (3/6)

SIC - Grande Reportagem Fev. 2007 (2/6)

SIC - Grande Reportagem Fev 2007 (1/6)

2005 - Sandra Campos - TV Localia (Depois do Transplante) (2/2)

2005 - Sandra Campos - TV Localia - La Corunha (Depois do Transplante) (1/2)

2005 - Sandra Campos - TV Localia La Coruña (antes do Transplante Pulmonar) 2/2

2005 - Sandra Campos - TV Localia La Coruña (antes do Transplante Pulmonar) (1/2)

Preparação para a Grande Reportagem SIC - Fev. 2007

Preparação para a Grande Reportagem SIC - Fev. 2007
Jornalista Susana André e Reporter de Imagem Vitor Quental

Preparação para a Grande Reportagem da Sic - Fev.2007

Preparação para a Grande Reportagem da Sic - Fev.2007
Reporter de Imagem Vitor Quental

La Corunha - Hospital Juan Canalejo

La Corunha - Hospital Juan Canalejo
Hotel de Pacientes - Vários Portugueses salvos por um Transplante Pulmonar

Uma vida é pouco para mim

Uma vida é pouco para mim
O meu lema de vida - Dia do meu Transplante Pulmonar